maanantai 27. toukokuuta 2013

Vaik koko maailma sekasin, pysähdytään hetkeks, kaikki hyvin tänään.

Heissan! Tässä on nyt tapahtunu kaikenlaista kivaa, esim olin ottamas arjesta irti Tampereella parhaankaverini kanssa. Oli kyl ihana reissu ja tuli taas shoppailtuu lisää kesä vaatteita. Käytii myös happibaarissa ja se oli oikeestaan aika jännää, vaik mua rupeski väsyttää vaik siin pitäiski piristyy :) Viikonloppuna olin Empulla yötä ja yritettii seikkailla epätoivosesti. Mut parasta oli kyl ne syvälliset keskustelut aamuyöllä sekavassa mielentilassa, sitä mä kutsuisin onnellisuudeksi.
 Koulu alkaa keskiviikkona, ja toisaalta mä odotan sitä tosi paljon. Ja kesäloma ja summerup ja kalajoen juhannus, mäkkireissut ja kaikki parhaat suunnitelmat mitä aijotaa kaveriporukan kanssa tehä!!!

Pahoittelut kuvien huonosta laadusta, mutku oon vielki ihan innoissani täst puhelimesta ni ei ees tee mieli kantaa kameraa mukana mut kyl se rakkaus viel tota kameraa kohtaa syttyy!
 Mut hei tsemppii vikalle viikolle ennen kesälomaa :) 
ps huonepostaus on kohta tulossa! Mut oon tosi hidas tän sisustamisenkanssa :D 

valmis1
1. Jipsuuu 2. noloilen
valmi2
1. uusia shortseii 2. Saara ja Emppu 3. Oltii eilen kalastamassa, mut oli nii helvetisti itikoita ettei siel voinu olla............ 4. hotellihuone
valmis3
1. Happibaari ;) 2. Jamppa 3. tykkään tost korust niin paljon, ja oon muutenki hurahtanu kultasee vaik hetki sit sanoin et vihaan sitä. 4. Auringonlaksu ja noi heitti talviturkit, ite en uskaltanu.
valmis4
1. kyl vähän saanu värii pintaa :) 2. Auringonlasku. 3. Maisemaa hotellihuoneen terassilt. 4. Yökävelyä Tampereella. Oli aika kaunista kieltämät.
valmis5
pusss paraskaveri

4 kommenttia:

  1. tampereen kaupunki yöllä <3 rakkautta :-) Kuljeksin siellä aina öisin :-)
    ja ihania kuvia !!ja ei vitsi oot ruskee jo, tääl yks kateellinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyl ihan sairaan nättii :-)! kiitos. hah no oon epätoivosesti koittanu hankkii rusketusta... :D

      Poista
  2. ootko ton jipsunkaa yhes?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo :-) J-P (eli jipsu) on ollu mun paraskaveri jo ikuisuuden.

      Poista