lauantai 18. toukokuuta 2013

en paikoilleen koskaan asetu, kulkuriksi synnyin vain, roolin elämältä sain.

Moikka moi, viikko enää jäljellä työharjoittelua 
ja aika on kulkenu älyttömän nopeesti!
Mä oon huono kertomaa edellis päivän tapahtumista, 
koska mun muisti on niin huono ni en muista
yhtään mitä oon tehny ja milloin. 
No ei se mitää, nyt vähän paintin raiskaamia kuvia mun puhelimen kätköistä.


valmis1
1. nam ♥  2. oltii siskon ja jpnkaa yks päivä kalastamassa, ei tullu kalaa, mut ainaki nätti auringonlasku.
valmis2
1. Lenkillä. 2. materiaalionnellisuus 3. PINJA    puspus 4. ja oli pakko laittaa kuva ku sain napattua tollasest lutusesta,  toi on vaan niiiiin söpö
valmis3
1 mmm nam. 2. Lemmenlaaksossa luontopolulla vähä lenkkeilemässä. 3. mansikoita ja kermavaahtoo 4. jäähilejuomat on parast kesäl.
valmis4
1. Olin eilen empun seurana laittautumassa, ku se oli menos johki ranskalaisten lähtiäis bailuihi :-) 2. HALUAN TON METSÄSTYSLIIVIN!!!! joo ehkä vähä hassu joittenki mielest mut mä tykkään! ois niin hyvä ku nii paljo taskui ni ei tartte kantaa laukkuu :-D mut rahat loppu keske :-( ehkä kotiutan ton joskus.
valmis5
1. pissistelyy.  2 jp

2 kommenttia:

  1. tee lisää tämmösiä postauksii ! nää on kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon et näit tulee lisää ku puhelimel otan tosi paljon kuvia :)!!

      Poista