sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Ensimmäistä rakkauttaan luulee aina viimeiseksi, ja viimeistään ensimmäiseksi.

e5 e6 e1 e4 e2 e3 Oon huono kirjottamaan, puhuminenkaan ei tunnu onnistuvan.
Sekotan päivät keskenään ja mua naurattaa.
Aurinko vaalentaa hiuksia ja elämänhalu on korkeimmillaan.
Kesä on täällä ja se tuntuu mahtavalta! Ja silti mua pelottaa hirveesti tulevaisuus,
mut mitä turhaa murehtimaan ku edes huominen ei oo luvattu.
Rakastan elää hetkessä ja lähteä vaan ku siltä tuntuu,
joten eilen päädyttiin korkeasaareen mitään sen enempää miettimättä.
Tuli lapsuus mielee ja lapsetti :-) RAUH
Tänään juhlitaan äitiä puss

4 kommenttia:

  1. sun tekstis kuulostaa ihan natskult....

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Joo sitä onki kyselty paljon, ja oon tosi pahoillani ku siin kestää, mut mun huoneen sisustaminen ja laittaminen on jääny vähän kesken ku en oo päässy ikeas käymää. :-) Laitan heti ku saan tän kuntoo!

      Poista