maanantai 7. heinäkuuta 2014

Oikeastaan minun pitäisi kai kiittää sinua, avasit mun silmät, enkä usko enää satuja.

Moikka! Viime kerrasta on vierähtäny pieni ikuisuus, koska innostus on ollu tipotiessään.
Toivotaa että nyt se palaisi kun musta tuli inttileski ja aikaa on yllinkyllin.
En osaa oikee kirjottaa enää, en tiiä mitä kertoo. Oon ollu koko kesän lomalla, tai sairaslomalla, miten sen haluaa tulkita. Otan puhelimen kätköistä kuvia avuks kertomaa mitä kaikee oon tehny :-)

aa4
1. Mun rakkaasta tuli ylioppilas! ♥ 2. Oi vitsi rakastan noit punasii hiuksii, mut ne on liia haastavat kesäl ku joutuis olla koko aja värjäämäs maskil tms jos ei haluu et ne on sellaset kulahtaneet. 3. pus♥ muru lähti vast tänää ja mul on jo ihan kauhee ikävä! 


aa1 1. Mun kaveri Anni teki mulle räpsyttimet, oon ihan koukussa mut kesän jälkee en enää haluu ottaa. Näide pitää olla sellast kesän luksust (; 2. Tää on nii kiva vaikken Guessin koruista niin tykkääkkään. 3. selfiee

aa7 1. Vähän hemmotteluu, poreallas & skumppaa ♥ 2. Megamyyntiareenast puol kiloo lumenen meikkei 15e!!! 3. C-vitamiini vaalennusta! ja siis niin värjäsin tukan värin lämpimään ruskeesee (: Tykkäään!

aa10 1. Käytii nostaa verkkoja ja hyyi mikä peto sielt tuli ..... 2. Alkukesäst tuli rillattuu melkee joka päivä. Tykkään siit fiiliksest nii paljo minkä nuotio tuo! aa2 1. 2. 3 jillaamist & oon kyl tosi yllättyny et tänä kesän en oo uinu ku muutaman kerran, vaik rakastan uimist yli kaiken. aa9 1.pisiiiiiiiiiskuvii 2 roadtripillä josta kerronkin myöhemmin lisää (::  3. emmivaaa8 1. oon ostellu hirveesti kaikkee uusii juttui ja oon rakastunu tollasii narutoppeihin, vaik kuvittelinki etten ikin tuu laittaa sellast päälle mut erehyin. Samoin kävi maxihameen kanssa, hah :-D 2. criminal ja hyvinkään cruising! Oli taas niin siistii! 3. oltii roihuvuores kattoo ruudolfii!aa6 1.Juhannuskeittoo! Olin juhannuksen taas möksällä ja sinne tuli muutamat kaverit. Rillattii ja juhlittii :-)  2. masaaaa 3. pinja aa3 1. Oltii yks päivä Jarkon, Laurin, JPn ja Essinkaa kalassa. Sain isoimman kalan! ja mun onki katkes tota nostaes, en tajuu miten voi ku ei toi kumminkaa ollu mikää niiiiin iso. :DD 2. eräjorma 3. eräjormataa5 1. SUMMERUP12014 ! Pakko muute ihkuttaa koska karri koira on yks mun lemppareist, ni lisäsin sellasen käsisydän kuvan (ensaanusitäkoneelle...-.-)  igeesee mis näkyy karri,  ni se tuli kommentoimaa mun kuvaa!!!!!!1 omg :Ddd oon niin innoissaa, enkä uskalla vastaa sille mitää !

Mutta nyt heipaaaaaat! (-:

4 kommenttia: