torstai 10. lokakuuta 2013

Ja nyt mä haluun vaan kauas, kauas pois täältä, haluun vaa ottaa rauhas ja selvittää päätä.

a1 a2 a3 a4 a6 a5 a7 a8 Tänään mä olen ollut surullinen. Ja väsynyt. Me käytiin tulitikkutehtaalla kuvailemassa. Siel oli karmivaa, vaikka se onkin joskus ollu varmasti upee paikka. Huomenna me mennään luokan kanssa I Love Me- messuille ja sieltä sitten suoraan Helsinkiin Astan seuraks ku se ottaa räpsyttimet.
Ja lauantaina naamiaiset, jee. Ja huomenna alkaa viikon loma. Onneksi, koska mä en jaksais enää päivääkään olla koulussa vaikka oonki käyny siel tosi huonosti. Joka vuotinen syysmasennus painaa varmaa, mut piristin itteeni hemmottelemalla itteeni kasvohoidon ja vaahtokylvyn avulla.
Mut nyt lopetan tän kitinän ja toivotan  kaikille oikein hyvät viikonloput ja lomat  :)

4 kommenttia:

  1. Hyvää syyslomaa rakas, oot lomas ansainnu! :) koita kuitenki tsempata ton koulun kanssa! oot vihdoin päässy sinne mihin halusit ni älä anna periks, be strong :) !
    ps. ihania kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos muru <3 Ja niii, mut ollu vaa niii väsymys ja kiinnostus missä lie. Mutn loman jälkee panostan täysii :) !!!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. NIIMPÄ.... ja oon viel muka ton jättiläisen isosisko :D

      Poista