torstai 23. elokuuta 2012

Se on rakkautta vaan, jos äiti suosittelee ammattiauttajaa..

Heiii vaan! En oo kerenny oikee kirjottelemaan, kuvia ois ollu muiltaki ku tältä päivältä mutta sisko poisti ne kamerasta ja en kerenny laittaa niit koneelle. Mut joo! Elikkä siis, koulu on menny ihan mukavasti. Huomenna on ensimmäinen kokonainen viikko pulkassa ja mua ei innosta yhtään. Pakko koittaa pitää positiivista ja innostunutta asennetta yllä. Viikonloppuna en tehny kai mitää ihmeellistä, en muista ? :-D
JA mä sain töitä! En oo ees ettiny mitää, mut Rina tänää ilmotti et mennää haastatteluu ja menin sit sen mukaa sinne ni sit huppista keikkaa, mul onki työpaikka :-) .............. Puhelinmyyjänä, muthei rahaa saa ja vähä vastuuta. Kolme kertaa viikossa koulun jälkee muutamaks tunniks. Ohan seki jo jotain.
Mä vaa mietin et miten mä selviin, ensinnäki; Kouluun panostaminen, työt, pitäs alkaa liikkumaan enemmän, lopettaa syöpäkääryleet ja koittaa järkkää aikaa kavereille ja poikaystävälle.
Huhhuh, kuulostaapa raskaalta :-D

ÄÄÄ, mun hiukset näyttää harmailta ku on nii kamala juurikasvu :-( mutku en tiiä millaseks värjään, tummemmaks vai vaaleemmaks...


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2 kommenttia:

  1. Vitsi oot kaunis :) tiiän ton tunteen ku ei oikee meinaa aika riittää ja itteäni ainaki ahdistaa aatella mitä kaikkea pitäisi saada aikaan...

    VastaaPoista