torstai 26. heinäkuuta 2012

Mua pelottaa ku se ääni mun pääs ei kerro enää pelkkii vitsejä.

Photobucket
Lakkailin täs kynsii yks päivä (-:
Photobucket
Jee jee olin töis
Photobucket
Ja täs on taas yhet kynnet (-:
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Jeejee, täs on tän päivän kuvii ja jotai kuvii ku lakkailin kynsii yks päivä. Nii olin tänää töis Hillan ja Pinjan mummol Hillankaa koko päivän. Tai lähettii sinne 8 aamul ja tultii sielt 6 illal. Siinä kerkes olla himassa sen 30min ku Jp tuli ja lähettii Hillan ja JPnkaa mäkkii ja jäkee chillaa. Oli ihan rento päivä ja väsytti kyl ja sen huomas. Nyt nukkumaaaaaaaaan!

4 kommenttia:

  1. ahh jotenki ihana otsikko... : )

    VastaaPoista
  2. VARMAAN SÄ TEET NOIN HIENOI KYNSII ITE ! =D
    miks mä en osaa... :Dd mut upeet on !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D noi on vaa jotai yön väsäyksiiii ku ei ollu tekemist, mut kiitti !

      Poista