torstai 5. heinäkuuta 2012

Jo nuorena luulin, että musta maailman paras jäbä tulee, mut tää jäbä on tottunu kuseen ihmissuhteet. Ämmät on prinsessoi ja prinsessat ämmiä, jos sydän ois pähkinä oisin pähkinänsärkijä. Luulin, et elämä on sitä mitä siitä tekee, mut joskus ei voi mitään sille miten asiat menee.

Hei vaan ! En oo kirjotellu oikeen ku en oo ollu kotona pitkään aikaan. Tai oon mä tullu hakee tavaroita ja tällästä. Mut tänää sit olin muutaman tunnin ja otin vaa aurinkoo. Ollu kaikenlaista. Oon ollu Hillalla ja Pinjalle. Sit Asta tuli meille eilen ja no me lähettii vähä juhlimaan... Eli mentii Hillalla ja Pinjalle taas :-D
No oli iha mahtavaa. Ja parasta seuraa ja kaikkee. Ei oo kuvii loppu illasta, mut ehkä se on iha hyvä.
No tänää sit lähin J-Pnkaa ajelee ja siihe tuli vähä juttuja, ni päädyttii Tanjalle. Oli ihana nähä sitäki pitkästä aikaa. Ja Samii ! oivoi, ikävä koulu kavereita :-) Ei mul täs muuta. Turhaa lässytystä tääki.


DSC_0024 DSC_0040 DSC_0054 DSC_0083 DSC_0087 DSC_0091 DSC_0104 DSC_0107
DSC_0146  


'Ehkä halusin vain näyttää että kelpaan johonkin,
niin että katsoessani peliin näkisin katsomisen arvoista, olin väärässä.
EN NÄE MITÄÄN!?'

'Mutta se johtuu siitä että tää peili on likane, mä kiillotan sen hetkessä !'

- Mulan

2 kommenttia: