maanantai 14. huhtikuuta 2014

Kuolema on paha ja uni sen nätti lapsi ja mua unettaa nyt suunnattomasti.

Tässä vähän kuvia mun puhelimesta, jotkut vähä vanhempii ja jotkut uudempia.

a1


a2
Hyvää synttärii mä! Aamulla sain kukkia ...

a3
Ja illemmalla JP vei mut syömään ! NAM

a4 serkkupoeeeeeeka <3

a9
Nää cittarist saatavat itekoottavat salaatit on ihan helkutin hyviä! nam

a6
Oon ollu paljon vaan himassa koska koko ajan sattuu, pläää ! Tänää sillekki saatii sit selvyys.

a7 KIINALAISTA <3

a2
Yks ihana ilta käytii starbucksis

a3 a5
taivas näyttää jo kesäselt <3

a4
Lähettii JPn ja Astankaa käymää viron puolella hakemas juhliin vähä suun kostuketta ;-) Ja ostettiin sit "aamupalaks" tälläset pienet ylihinnotellut jutut... Eihä nää mitää nälkää vieny ni mentii syömää aamiasbuffettii!

   a5
En ite henkilökohtasesti tykkää aamupala ruuista, mut kyl silti maistu.


a1
pieni väsymys pitkän päivän jälkeee ku oltii kävelty monta tuntii :-D  Mun jalat huus hoosiannaa enkä pystyny enää kävelee kunnol varsinki ku raahas peräs tollast seksyy laukkuu joka paino ihan sikana...

a6 ystävämyynneistä uudet vanssit ! Oisin tahtonu mustat,viininpunaset tai valkoset lyhytvartiset vanssit mut niit ei oikee ollu, joten tyydyin näihi. :-) Kyl tykkään näistäki!


a7
Claudia <3 d;

a8 synttäreiltä kuvaa (-:

4 kommenttia:

  1. Ihana toi sun mekko! Ja sun hiukset on niin upeat! :)

    VastaaPoista
  2. ihanat kengät!!!<31 mistä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä kenkii tarkotat ? :-) Noi punaset on vanssit ja ne on ystävämyynneist ja noi korkkarit tos vikas kuvas on Järvenpään prisman jostai uudest kenkä kaupast :-)

      Poista