torstai 26. syyskuuta 2013

Joku mennyt mun mieltä vaivaa, ois pitäny tehdä meille aikaa.

Syksy on saapunut ja maalannut lehdet ihanilla väreillä.
 Mä rakastan syksyä ja sitä raskasta ja uuvuttavaa arkea, 
lämpimiä villapaitoja, pieniä pakkasia ja huurteista hengitystä.
 Tällä hetkellä rakastan myös mun "uutta" konetta
 (sain siis mun veljeltä koneeen!! jeee tää on niiiiiiin nopee verrattuna mun vanhaan).
 Rakastan myös mun uutta viininpunaista paksua neuletta. Ja tää lista on loputon :D
Mutta niiin... Nää päivät on menny nopeesti koulussa, salilla ja uimassa.
 Koulussa menee hyvin (vaikka oonki ollu paljon pois tän sfkogjhkido migreenin takii, vihaan sitä....) Keskiviikkona meil oli omat asiakkaat!!!!!
 Mun asiakkaaks tuli Emmi, mun sisko.
 Tehtii haudehoidot ja leikkaukset :) Jänskätti mut kyl se meni hyvin.
Enpä jaksa selitellä enempää, niin tässä kuvia.
 (kerranki mä jouduin olee kameran edessä ja huomaa kyl etten oo mitään malli ainesta.. :D:D)

a9 a6 a1 a4 a2 a3 a7 Emppu mä lupasin laittaa tän;) a5 a8


Kuulin meidän biisin radiosta eilen, 
hengitys pysähty, mietin mitä tapahtu meille. 
Kirjotin tän biisin, halusin pyytää anteeks,
 että en pystyny antamaan tarpeeks.


Cheek - Parempi mies Feat. Samuli Edelmann 

4 kommenttia:

  1. kiva välil et sustaki on kuvia !! :) oot toosi kaunis

    VastaaPoista
  2. kylläpäs oot malliainesta <3 ihana kuulla susta täällä :) miten kylmä siel on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) oiiiiii veera <3 Ja täääl alkaa olee jo aika kylmä ;s yöllä ollu jo pakkasen puolella mut joku nolla viiva kymmene astetta :D

      Poista