keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

damn mä vihaan, et mä digaan susta.

Tässä tulee iso kuvapläjäys
 Hangon kauniista maisemista
 ku ajeltii yks päivä sinne.
 Ja mä rakastuin.
 Kuka vois olla rakastamatta merta, 
sitä älyttömän upeeta auringonlaskua, 
upeita hotelleja ja taloja, 
niitä hiekkarantoja ja rauhalliselta tuntuvia katuja!
Kesäloma on sujunu rauhallisesti. 
Must on kiva ku sataa vettä helteiden jälkeen.
 Sade peltikattoa vasten on rauhoittava ja se tuoksu on parasta.
Jänskättää kauheesti koska huomenna
 tulee tiedot pääsenkö sinne Tuusulaa kouluu. 
En tiiä mitä teen jos en pääse..
. Ehkä oppisopimus ois sit seuraava vaihtoehto? 
Koska mä en kyllä tee mitään muuta. 
Sen oon päättäny.
 Tänääki leikkasin parit hiukset :)
 hih, tykkään siit työstä tosi paljon.
Nyt heipat! 

a4 a3 a12 a5 a6 a7 a8 a9 a11

3 kommenttia: