lauantai 13. huhtikuuta 2013

Vaikka sylisi on samettia ja maailma on asfalttia.

Kuudes päivä 2 kuukauden työharjottelusta menny. Kuudes päivä tupakoimatta. Ja kuusi päivää pois siitä 2 kuukaudesta kun en saa juoda. Mul on siis 2 kuukauden työharjottelu alkanu, ja oon mun äitin kotikampaamossa. Mul on myös sopimus iskänkaa et jos oon koko työharjottelun ajan juomatta ja polttamatta saan ihan kivan summan rahaa siltä. Ja jotkut saattaa olla sitä mieltä et toi ei voi olla ees paha, mutta ne jotka tuntee mut tietää kyllä... Elämäntapamuutosta siis luvassa. Lopetin myös puhelinmyyjän työt ja tuntu heti paljo vapaammalta. Oon ollu nyt paljon himassa, syrjäydyn viel tänne koska ennen mä olin vaan pari kertaa viikossa täällä! Oon leikkiny koti äitii. Oon myös ollu ostoksilla äitin ja veljen tyttöystävänkaa, ja siskon malli jutuissa mukana. Se on niin kaunis, oon kateellinen! Hiukan pelottavaa kun Tuska lähtee parin kuukauden päästä VUODEKSI toiselle puolelle maailmaa. Ikävä jo nyt.  Mul on myös ikävä Emppuu, joka lähti viime lauantaina ranskaan. Mut onneks käydää hakemassa se tänää lentokentältä takasin kotiin.
Nyt mä voisin käydä ottaa pienet torkut koska mä olen aika väsynyt.
Palaillaan!



01 03 04 05 06

2 kommenttia:

  1. Mun pitäs ottaa sust mallia ! :D Mäki nimittäin oon tässä 1,5 viikon aikana polttanu yhen askin yhteensä tupakkaa ja tätä kautta koitan vähentään ja sitte lopettaa kokonaa :) mut tsemppii sulle tähän pariin kuukauteen, kyllä se raha sit mieltä lämmittää :D ja voi ei lopetit työt, hööh, mut ei siin, niin mäki kyl varmaa tän huhtikuun jälkee... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tekee oikeesti aika tiukkaa, mut sit ku en nyt oo käyny oikee missää ni helpottaa ku kukaa ei oo polttamas vieressä :-)! Ja koska niiiin moni ei usko et pystyn olee polttamatta ja juomatta ni haluun näyttää et kyl mä pystyn siihen. Ja niimpä, kesäl sit rahaa tehä kaikkee kivaa ;-) Tsemppii sullekki ! ja aloin miettii et kerran sitä ollaa nuorii ni miks mä tekisin töitä mistä en tykkää yhtään! Kerkeen sit vanhana tekee töitä enemmän ku haluunkaa :-D!

      Poista